🌿 NAJMODNIEJSZE SUKIENKI NA KLAŻDĄ OKAZJĘ 🌿

5% ZNIŻKI + DARMOWA DOSTAWA NA ZAKUPY POWYŻEJ 250 

Promocje
Luźna bawełniana bluzka z szerszym dekoltem K188 biała
Luźna bawełniana bluzka z szerszym dekoltem K188 biała

120,00 zł

Cena regularna: 149,99 zł

Najniższa cena: 135,00 zł
Bawełniany dres z krótką bluzą z kapturem F1151 pudrowy róż
Bawełniany dres z krótką bluzą z kapturem F1151 pudrowy róż

389,00 zł

Cena regularna: 429,99 zł

Najniższa cena: 399,00 zł

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy możesz odstąpić, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy, najprościej poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@madoro.pl

Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie nieużywanego, niezniszczonego, niezabrudzonego oryginalnie zapakowanego towaru wraz z nieoderwanymi wszystkimi metkami niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odebrałeś towar.

Do przesyłki zwrotnej prosimy o dołączenie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy (formularz do pobrania poniżej).

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Formularz wysyłamy również mailem zwrotnym na złożone oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konieczne jest wpisanie numeru konta na jaki mamy zwrócić pieniądze. Jeśli powyższy dokument nie zostanie wysłany nie będziemy mogli zidentyfikować i zrealizować zwrotu.

[BANER-WZ]

Zwracaną rzecz możesz również odesłać bezpośrednio na adres:

Madoro Tomkowa 30 B, 58-140 Jaworzyna Śląska

lub do paczkomatu

SWI04N na parkingu ul. Strzegomska 2, 58-105 Świdnica

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od daty odebrania towaru.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się, dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności, od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.  Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy Twój zwrot i zwrócimy pieniądze na konto.

Pieniądze zostaną zwrócone pod warunkiem otrzymania towarów nieużywanych, czystych, ze wszystkimi oryginalnymi metkami i najlepiej w oryginalnym opakowaniu.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@madoro.pl lub drogą pocztową na adres Madoro Tomkowa 30 B, 58-140 Jaworzyna Śląska.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Madoro Tomkowa 30 B, 58-140 Jaworzyna Śląska

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
[WIDGET-WZ]
Sklep internetowy Shoper.pl